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이용수
ABSTRACT
1. 서론
2. 실험장치 및 실험 방법
3. 실험결과 및 고찰
4. 결론
참고문헌
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Effects of injection pressure on combustion characteristics of gasoline fuel in Compression Ignition (GDI) Engine
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Combustion characteristic of gasoline compression ignition mechanism on rapid compression expansion machine using various fuel injection pressure
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압축점화 가솔린기관의 배기특성
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KSME International Journal
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Analysis of Compression Ignition Combustion in a Schnurle-Type Gasoline Engine-Comparison of performance between direct injection and port injection systems-
Journal of Mechanical Science and Technology
2004 .08
흡입공기온도의 변화에 따른 제어자발화 가솔린기관의 성능 및 배기 특성
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2006 .02
Multiple Injection Strategies with Gasoline-biodiesel blends on Gasoline Compression Ignition (GCI) engine
한국자동차공학회 춘계학술대회
2016 .05
제어자발화 가솔린기관의 배기 특성
동력시스템공학회지
2009 .06
공기연료비의 변화에 따른 제어자발화 가솔린기관의 배기 특성
한국기계가공학회지
2004 .06
Combustion Characteristics and Emissions of Gasoline-biodiesel blends in Gasoline Compression Ignition (GCI) engine
한국자동차공학회 추계학술대회 및 전시회
2015 .11
A study on ignition delay of compression ignition engine with a rapid compression expansion machine
한국자동차공학회 춘계학술대회
2017 .05
Effect of Compression Ratio on the Combustion Characteristics of a Thermodynamics-Based Homogeneous Charge Compression Ignition Engine
에너지공학
2015 .09
압축점화 가솔린기관의 성능 및 배기특성
대한기계학회 논문집 B권
2003 .07
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