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The Effects of e-Service Quality, e-Satisfaction and e-Trust on e-Loyalty in Online Shopping Malls
유통경영학회지
2015 .12
The Impact of Service Quality, Satisfaction, Trust on Customer Loyalty for Mobile Operators in Nigeria
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
The Impact of Service Quality, Satisfaction, Trust on Customer Loyalty for Mobile Operators in Nigeria
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
Exploring the Influence of Service Quality and Perceived Value on Customer Satisfaction and Loyalty in a Social Commerce Environment
무역연구
2024 .08
An Expanded Website Quality Model in Online Shopping Malls for Developing Satisfaction and Loyalty: The Moderating Effect of Gender
유통과학연구
2024 .05
The Effect of Product Quality and SERVQUAL on Customer Satisfaction and Customer Loyalty
전문경영인연구
2018 .01
인터넷 쇼핑몰의 e-서비스품질과 e-충성도에 관한 실증연구: 중국 역직구 소비자 대상으로
Journal of China Studies
2018 .01
A Study on the Effect of Online Activation Business Transaction Factors of Fresh Food Shopping Mall on e-Customer Relationship Quality and e-Customer Loyalty
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
A Study on the Effect of Online Activation Business Transaction Factors of Fresh Food Shopping Mall on e-Customer Relationship Quality and e-Customer Loyalty
East Asian Journal of Business Economics
2019 .01
이동통신 이용자의 지각된 고객가치가 고객만족도 및 고객충성도에 미치는 영향: 고객자산가치 모형을 기반으로
인터넷전자상거래연구
2019 .06
리조트 CRM과 고객충성도 관계 연구
관광경영연구
2017 .01
중국 인터넷쇼핑의 물류서비스품질이 고객의 재사용의도에 미치는 영향 : 충성도와 만족도의 매개효과를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2023 .06
Customer Electronic Loyalty towards Online Business: The role of Online Trust, Perceived Mental Benefits and Hedonic Value
유통과학연구
2019 .01
중국 C2C 전자상거래 물류서비스 품질이 고객만족도와 고객충 성도에 미치는 영향
아태비즈니스연구
2022 .12
은행서비스의 다채널 별 서비스 품질 평가가 고객 만족 및 충성도에 미치는 영향
한국경영과학회지
2016 .02
호텔 e-CRM 구성요인, 브랜드이미지, 가치, 만족, 브랜드충성도의 구조적관계에 관한 연구
호텔리조트연구
2016 .01
만족-충성 관계에 영향을 미치는 고객 네트워크의 특징
서비스경영학회지
2020 .09
Service Quality of Online Grocery Shopping in Korean Local Regions
유통과학연구
2016 .01
The Impact of Product Quality, Price, and Distribution on Satisfaction and Loyalty
유통과학연구
2019 .01
The Influence Factors on Customer Satisfaction and Loyalty in Distribution: An Empirical Study on Sushi Tei Restaurant, Jakarta
유통과학연구
2021 .01
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